من هنوزم جای بخیم خفیف میسوزع عادیه؟

۳ پاسخ

سوزش چیه برامن درد میکنه ورم زخمتون براشماخوابیده برا من همچنان ورم داره

آره مال منم بعضی وقت ها میسوزه

اگر سزارین مال من ک تا الان میسوزه 😃

سوال های مرتبط

مامان هستی وهلسا مامان هستی وهلسا ۹ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان قندکوچولو🥹🐣🌱 مامان قندکوچولو🥹🐣🌱 ۱ ماهگی
مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی