۲ پاسخ

اره برای من مخصوصا سر و تهش خیلی درد و سوزش داشت

فک کنم طبیعی چون بره منم میسوزه .این سر و اون سرش که نخ بخیه هست خیلی میسوزه

سوال های مرتبط

مامان هستی وهلسا مامان هستی وهلسا ۹ ماهگی
مامان گل پسرام💙 مامان گل پسرام💙 هفته بیست‌وششم بارداری