۵ پاسخ

از هروقت میتونی و راحتی

من بعد اینکه بخیه هامو کشیدم به مرور تونستم بخابم ولی خیلی اروم میچرخیدم

من هجون روزی ک مرخص شدم بخاطرشیردهی ی وری خوابیدم

من از تو بیمارستان خوابیدم ، اگه از اول نخوابی بعدش سخت میشه برات

من دو روز بعد خوابیدم

سوال های مرتبط