زیر گلوش تمیز میکنم میزنم و زبر بغل کشاله رون
خیلی ضرر داره استفاده نکن
وقتی اپیلاسیون میکنم استفاده میکنم
اصلا استفاده نکردم
من که بجای پودر فیکس برای صورتم میزنم
نميخرم ضرر داره همون كرم تالك بزن
هیچ استفاده ای
زیر بغل گلوش اگه هر از گاهی هم به پاهاش میزنم از قدیم پماد بچه استفاده میکردن
خیلی خوبه برا بچه عرق جوش نمیکنه برا وقتی پاهای بچه میسوزه عالیههه تو پوشکش میریزی خوبش میکنه بهتر از کرم و ایناس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.