از پودر بچه چه استفاده ای میکنید؟

۹ پاسخ

زیر گلوش تمیز میکنم میزنم و زبر بغل کشاله رون

خیلی ضرر داره استفاده نکن

وقتی اپیلاسیون میکنم استفاده میکنم

اصلا استفاده نکردم

من که بجای پودر فیکس برای صورتم میزنم

نميخرم ضرر داره همون كرم تالك بزن

هیچ استفاده ای

زیر بغل گلوش اگه هر از گاهی هم به پاهاش میزنم از قدیم پماد بچه استفاده میکردن

خیلی خوبه برا بچه عرق جوش نمیکنه برا وقتی پاهای بچه میسوزه عالیههه تو پوشکش می‌ریزی خوبش میکنه بهتر از کرم و ایناس

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی