من گفتم اگه یه روز خدا بهم دختر بده اسمشو یا میزارم دریا .ابرا .تیامیس
خواهرم الان گذاشت اناشید
پِرَنسا
پناه🥹
اگه دختر داربشم میزارم پناه😍😍🥹
منم خیلی دوست داشتم بچم دختر بود و اسمش را میزاشتم پناه
فقط پناه
مامان پناه
راز ، یانا
نمیگم ممنون اسم دختر خودم میخوام بزارمممم😂🤪🤪🤪
ماهیدا
مَهوا
اگه بچم دختر باشه قطعا میذارم پناه
چقدر چهره دلنشینی داری😍🥰
جدید نیست ولی من اسم نورا رو خیلی دوست دارم
آلا .
همتا
هدیه
هلمابنظرم قشنگه
پناه خیلی قشنگ و نازه بنظرم
این اسمای عجیب غریب یجورین که جدید میذارن
بنظرم همین پناه بزرگ بشه عاشق اسمش میشه🥹😍
کایرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.