۵ پاسخ

عالیه برا من که جواب داد
کلا یه بسته استفاده کردم زایمان کردم

برای من جواب نداد ۵بارم معاینه شدم بازم بسته است

بله خیلی خوبه دهانه رحم رو نرم میکنه

من تجربه کردم خیلی خوب بود

عالیه

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان عباس مامان عباس روزهای ابتدایی تولد
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی