خانما کسی ازاین شربت خورده برا یبوست بارداری

تصویر
۷ پاسخ

من لاکسی ژل میخورم

من برام نوشت دکتر متخصص خوب بود ولی لاکسی ژل بهتره

اره خوبه بخور من خوردم

من خوردم خیلی خوبه فقط باید مرتب بخوری اینا حرکت روده رو خوب میکنه

من دکتر برام نوشته بود ولی نشد برم بگیرم

منیزیوم و یادمه بعد غذا ولی اینو یادم نیست عزیزم

من خوردم قبلاً ولی چی تاثیری روی من نداشت. شربت منیزیم خوردم خوب بود واسه یبوست

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد