۹ پاسخ

عالیه منم استفاده میکنم

اره من مصرف میکنم خیلی خوبه

بله ولی مزه گندی میده😂

عالیه من دکترم داد

عالیه واسه من آب رو آتیشه

منم صرف کردم یبوست خیلی شدید داشتم با دستور پزشکت بخور رو من که خیلی خوب جواب داد

من اوایل بارداری استفاده کردم خوب بود ، دکترم گفته بود هر ۸ ساعت یه قاشق با دوتا لیوان آب بخورم

من بهم دکتر داده ولی با نظر پزشکت مصرف کن

برا من هم سواله
چون من همچنان استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان تمشک🫐🍼 مامان تمشک🫐🍼 هفته بیست‌وپنجم بارداری