۶ پاسخ

عزیزم سیر بذار روش

تصویر

من اوایل خیلی دندون درد داشتم عفونت کرده بود ، مگه میشه دندونی درد کنه و دردش خوب بشه من اوایل تیکه تیکه درد میکرد بعد دیگ ۳ شبانه روز از درد مردم انقد اسپری زدم رفته بودم دکتر میگف آمپول بی حسی خیلی کمتر میزنم تا اون حد اسپری ک‌خودت زدی ی کوچولو زد و کشید. و راحت شدم ، ب نظرم اگر تا الان مونده بود خیلی بیشتر ژل و اسپری زده بودم

نمک و سرکه سیب و ترکیب کن
یکمی توی دهنت نگه دار مخصوصا طرف دندونت
۳۰ ثانیه باشه بعد بریز بیرون
درد و سریع میندازه

استفاده نکن من بیشتر استامینافن یا از میخک استفاده میکنم

ضرر داره خیلیییییی ضرر داره🥺

استفاده نکنید لطفا خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ریحانه جونم مامان ریحانه جونم هفته سی‌وچهارم بارداری