سلام زده بودین دور سر بچتون چند هفته جلوتره الان دنیا اومده مشکلی نداره نرماله
منم همینطورم نگرانم؟
فداتون مرسی ازتون
به خدا همه چی کردم بهتر نشدع
عزیزم حتما پاراکید و اگر نیومد پایین شیاف ایبوپروفین
استامینوفن بده هر ۴ساعت
من پاراکید دادم
لباسشو کم کن ی بادی حلقه ای تنش کن
فضارو خنک کن
ی پارچه تمیز بردار با آب ولرم نمدار کن
رو کشاله ران
زیر بغل
جاهایی ک عروق خونی بیشتری رد شده بزار
رو پیشونی
انشاالله بهتر میشه
اگه تبش زیاده از شیاف استفاده کن
استامینوفن هر 4ساعت بده و پاشویش کن تا تبش بیاد پایین
پاراگید و دو برابر وزن بده دستمال با اب داغ بشور بزار روی دست و پاش
اگه فقط سرشه ، تب دندونه ، هر چهار ساعت استامینوفن بده ، پاشویش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.