۳ پاسخ

این دردا هست تو ماه نهم ولی باید حواست باشه اگ شدید بشه برو تا بهت داروی انقباض و پروژسترون بدن تا دردات کم بشه

واااای کمر درد شدید منم دارم بعضی موقع طاق باز میخوابم احساس آرامش دارم ....ولی بعدش عذاب وجدان میگیرم برای من که اینا طبیعی بود رفتم دکتر با بهداشت

نمیدونم والا هفتتم بالاس ممکنه نشانه زایمانت باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🤰 مامان نی نی 🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ونهم بارداری