ابجیا اینجا کسی هست بهورز باشه سوال داشتم؟؟

۲ پاسخ

والا من ۵ سال پیش دوره رفتم اونموقع ۲۲ جلسه بود کتاب هم خریدیم از اون امتحان دادیم سخت هم نبود من نمره۸۵ قبول شدم

بپرس من دوره شو دیدم شاید تونستم کمکت کنم

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙🐣 مامان آیهان💙🐣 ۳ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۵ ماهگی
مامان عسلی هام مامان عسلی هام ۴ ماهگی