خانوما یه سوال ازچند هفته توشکم سنگینی حس میشه

۶ پاسخ

چرا اما خیلی کم

من وزنم۸۴ هست نی نیم دختره از ۲۰ هفتگی نفس تنگی رو حس کردم .انگار یکی رو قلب آدم نشسته وگرنه وزنم رو بدنم سنگین نیست بیشتر قلب و معدمه

حس سنگینی میگن ۲۵هفته به بعده الان یکم سنگین شده زیاد نیست اصلا بری تو ۷سنگینی حس میکنی

20به بعد

۲۰هفته ب بعد

یکی دو هفته دیگه

سوال های مرتبط

مامان نیک💙🍼 مامان نیک💙🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی