خانوما من نوک و هاله یه سینم بزرگ تر از اون یکیه طبیعیه ؟😐😂😂

۵ پاسخ

اره مال منم همینه

امام رضا یه حدیث داره میگه اگه سینه راست زن بزرگ تر از سینه چپ بشه بچش پسره😁

من کلا یک سینه بزرگتر بود از اول 😅 خیلی زیاد دیده نمیشه ولی بزرگتره...همون هم همه دردش بیشتر هم نوکش سفت تر و دردناکترخ

از منم چپ بزرگ تره 😂

کدوم بزرگتره سمت چپ یا راست؟

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری