خانما غربالگری اول و توی چند هفته میرن؟! 🤰🏻❤️

تصویر
۹ پاسخ

۱۲ هفته

دکتر من گفته ۲ اسفند برم
که میشه ۱۲ هفته و یک روزم

الان رفتی سونو بهت نگفت دکتر باز برای چکاب بیا؟ من که برای سونو قلب رفتم باز بهم گفت برای چکاب سه هفته دیگه بیا سونو واژینال

من ۱۲ هفته و ۴ روز بود رفتم

۱۱تا۱۳
بهترین حالت ۱۲هفته اس

۱۱ هفته دکترم گفته بیا

۱۰تا۱۳

من ۱۲هفته و ۳روز رفتم

۱۲هفته

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته یازدهم بارداری
مامان روشا مامان روشا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامی رادوین🥹 مامان مامی رادوین🥹 ۶ ماهگی
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد