سلام عزیزان. من دوروزه واژنم با شکمم تیر میکشه خیلی نگرانم

۳ پاسخ

یادم نیس بخدا. ولی هفته ۱۵رفتم گفتن جفتت پابینه. بعد ۱۹هفته رفتم جفتم رفته بود بالا. ولی الان.دوروزه درد دارم جلو شکمم هم سفت میشغ

یادم نیس بخدا. ولی هفته ۱۵رفتم گفتن جفتت پابینه. بعد ۱۹هفته رفتم جفتم رفته بود بالا. ولی الان.دوروزه درد دارم جلو شکمم هم سفت میشغ

طولت آخرین بار چند بود؟

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری