۳ پاسخ

من از اول بارداری درد تخمدان داشتم تا الان نمیدونم واقعا علتش چیه پرسیدم گفتن حاملگی بعضی ها کلا درد توش هست

اگه یهو درد اومده برو بیمارستان من که از اول بارداری درد میکرد

حتما برو بیمارستانی ک دکترت قرارداد داره باهاش تماس میگیرن آزمایش میگیرن و بهت دارو میدن نیاز ب بستری باشه دو روز بستری باش تا بهتر بشی

سوال های مرتبط

مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ودوم بارداری