۶ پاسخ

مال منم دیشب منفی بود خواهرم بچه کوچیک داره دوباره باردارشده منم ازترسم بیبی چک گرفتم نکنه منم حامله باشم خداروصدهزاربارشکرنبودم 🥰🥰🥰

ان شالله قسمت هر ماه من برای همیشه به حق علی

خداروشکر😂😂بیبی چک کسی مثبت میشه منم استرس میگیرم😂😂

تبریک‌میگم😂

آخ آخ بخیر گذشت

نزدیک بود بهارهم بیادباران بهار بردیا 😂

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی