کیا سه بار سزارین شدن سخته😭😭

۱۰ پاسخ

دوستم چهارمی رو دی ماه اورد بهمن رفتن مشهد زیارت سخت نگیر و نترس 😐

منم سومی🥴.

نه بابا استرس نگیر چرا سخت باشه
ولی دیگه سعی کن باردار نشی چون سه تا بیشتر یکم ریسکه

این دوره زمونه همچی پولی شده البته که باپول بدم حالابادکترم مشورت میکنم ببینم چی میگ اخه مشکل خونی هم دارم خیلیم ضعیفم

اگ خودمون اجازه بدیم چی

منم دومی میگم ب نظرتون اجازه میدن لولهامون ببندیم شوهرم میگ بادکترت حرف بزن ببین اجازه میدن واقعا تواین شرایط اقتصادی خیلی سخته دوتابچه بزرگ کنی چه برسه سومی یاچهارومی سنم یکم پایین ب نظرتون میزارن

سومی چیزی نمیشه نترس ولی چهارمی احتمال چسبندگی رحم هست

من‌دومی

من دومیم

من یبارشدم الان دومیوباردارم
توسومی؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🩵 مامان جوجه🐣🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بی اعصاب مامان بی اعصاب هفته سی‌ام بارداری