خانوما بیبی چک ویتاساینه بنظرتون مثبته یا منفی

تصویر
۱۴ پاسخ

چی شد رفتی آزمایش

ویتاساین منم دقیقا همین بود حتی کمرنگ تر مثبته ایشالله

من بهش مطمئنم بیبی چک خوبیه ولی شما تمرار کن

چند روز تاخیر داری عزیزم ؟؟؟

نه مثبتی خط تبخیر این رنگی نیست 🥹

من با یه هفته تاخیر این مارک بیبی شب زدم اندازه بیبی چک شما حاله انداخت صبح تکرار کردم منفی بود روز بعدش هم پریود شدم

هاله داره ولی تکرارش کن

یه برند دیکه دو روز دیگه بزن

خوش قدم ایشالله

مثبته منم سر پسرم ویتا ساین زدم همینجوری کمرنگ بود

انگار مثبته زود افتاد ینی زیر سه دقیقه؟

اگه تا ۱۰ دقیقه اول افتاده مثبت

هاله داره عزیزم
فردا صب دوباره تکرار کن ان شاءالله مثبتی

مثبت 😍🥹

سوال های مرتبط

مامان ♥️♥️ مامان ♥️♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته دهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته دهم بارداری
مامان دخترم و تودلی💚 مامان دخترم و تودلی💚 هفته نهم بارداری