۶ پاسخ

دکتر برا دختر من نوشت پنچ روز بخوره روزی یک سی سی

من رفتم پسر سرما خورده ازیترو داد خوب نشد سفیکسیم داددارم میدم بهش

باید دکتر تجویز کنه

آزیترومایسین خیلی قویه
دکتر براش نوشته؟

من شنيدم زير دوماه دارو نميدن

سرخود میخوای بدی؟!

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۴ ماهگی