۴ پاسخ

ایزی کول الان موجود نیست مگه اینکه سیسمونی فروشی ها داشته باشند

0.5 سی سی باید بدی ولی ایزی کول و کولیکز با هم فرق دارن. ایزی کول برای کمک به هضم لاکتوزه. کولیکز برای نفخ و گاز روده

منم میدم

اره من بچم از۲۳روزگی دکترش داده

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ویکم بارداری