۱۰ پاسخ

شدن سه تا پسر مبارک باشه

خب اینجا حدس میزنن دکتر که نیستن بخوای رو حرفشون حساب کنی،طرف دکتره با دستگاه داره نگاه می کنه نمی تونه صد در صد بگه بعد بچه ها می تونن؟

عزیزم اقدام کرده بودی واسه دختر زایی رژیمی چیزی داشتی؟

انتی منو هم نصف بیشتر گفتن دختره ولی پسره

مگه مامانادکترن اونایی عکس میزارن واقعا ساده ن...
دکتر سنوگرافی خودش تشخیصش ۷۰درصد هست اصلا دل مادر حامله رو قرص نمیکنه و میگه احتمال خطا زیاده اینجا ب جد تشخیص میدن از موضع خودشونو
پایینم نمیان بعدم میگن ما همیشه درست گفتیم

مامان تیام و آرتین تو عکس بین پای بچه رو گذاشتی تو انتی، اون بیضه بود چون بزرگتر از آلت دخترونه بود.

خداروشکر هرچی باشه سالم باشه منم حتما اشتباه گفتن همه میگفتن دختره فردا انومالی دارم انشالله بگه پسره😅😍

ان تی بهت چی گفته بود

سلام برو تایپینگت من گفتم پسر😀

من عکس انتی دخترمو دادم هوش مصنوعی گفت پسره 😁
حالا دومی رو دختر حدس زده ولی هنو نرفتم ببینم چیه
کلا ب ان تی اعتمادی نیی چون مشخص نمیشه کامل

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته بیست‌ودوم بارداری