۳ پاسخ

من میخوام برم پیشش خیلی از بچه ها رفتن راضی بودن زن پسر عمم هم رحمش عمل کرد پیشش خیلی خوب بود

من . اره خداروشکر راضی بودم اصلا حالیم نشد بعضیا میگن تیغ جراحی حس میکنن ولی من حس نکردم جا بخیش هم خیلی عالی زده

بیست سال پیش منو بدنیا آورده🤭🤭

سوال های مرتبط

مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری