کسی پوشک هانیز سایز ۰و۱ خریده؟چ قیمتن؟

۶ پاسخ

من مای بیبی گرفتم کارتنی گرفتم دونه ای ۳۶۰ برام افتاده

سایز صفر نخر بکارت نمیاد اندازه ۲ تا دونیم کیلویی هست اینقدر تنگه که نگو

سایز یک ۲۰ عددی ۱۱۰ بود سیسمونی هانا قم الان نمیدونم همینقدر هست قیمتش یا بیشتر شده

بنطرم ۰ ی بسته کوچیک بگیر زیاد شنیدم ک استفاده نمیشه من ی بسته ۲۰ تایی گرفتم محض احتیاط ی بسته بزرگ یک گرفتم مارو مولفیکس

چرا یهو قیمت پوشک رفت بالا
حالا از کجا شروع کنیم

عزیزم پس میده نگیر یا مای بی بی بگیر یا مولفیکس باز مای بی بی بهتره

سوال های مرتبط

مامان دخملی🐣 مامان دخملی🐣 روزهای ابتدایی تولد