هانیزخوبه
بنظرم هانیز خیلی خوبه. مولفیکس زود شل میشد یا نشتی میداد😀
مای بیبی میگن خوبه.هانیزم شنیدم.مولفیکس خوب نیس
مولفیکس
من هانیز گرفتم
من مایبیبی گرفتم حساسیت کرد بخاطر همون ۲۲ماهه مولفیکس درحال حاظر دارم استفاده میکنم.
مولفیکس من هرچی نوزاد تو دورو برم داشتم حساسیت داده
میگن مای بیبی از همه برندها سازگاریش بیشتره و امکان حساسیتش کمتره
مای بی بی
من شنیدممولفیکس خیلی بهتره
قواره هانیز با مولفیکس فرق داره وگفتن نشنی دارع
من برا پسرم مولفیکس گرفتم بهش نساخت بعدش مای بیبی گرفتم عالی بود ،الانم میخام مای بیبی بگیرم برا دخترم
مولفیکس
بقیه مارکا میگن نشتی میده
ولی من تصمیمم بر اینه که سایز۴رسید مایبیبی شورتی بگیرم
مای بیبی بهتره.
من طبق تجربه اطرافیانم هانیز خریدم البته کم گرفتم یهو نیوفته ب پاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.