لباس بیمارستان جوجه 🥹🩵

تصویر
۱۳ پاسخ

مبارکت باشه عزیزم به خوشی تنش کنی

زایمانت طبیعیه یا سزارین !؟نمیترسی از زایمان منکه خیلییییی میترسممم.
بخاطر سنت پرسیدمم

چههه نازهههه

الهی مبارکش خیلی نازن

خدوووو ای جان مبارکه سلامتی بعلش کنی

ی شلوار بدون جورابم بردار چون شنیدم ازمایش اینا میگیرن از کف پا بچه باید بدون جوراب باشه

خیلی قشنگه بسلامتی عزیزم

وای چه خوشگلهههه

چ‌خوشکلن از کجا گرفتی

چند کیلوعه نی نی

این بزرگ نیس

مبارکش باشه
انشاالله به سلامتی تنش کنی

عزیززززم چ نازه

سوال های مرتبط