۴ پاسخ

دونیم ۳عجله نمیکنم

من هنوز نگرفتم پناهو تابستون میگیرم دیگه

هنوز زوده ۲ونیم سال به بعد کم کم شروع میکنم
اینجا همه عجله دارن بچرو از پوشک بگیرن خبر ندارن این اصرار الکی چقد تو روح روان بچه تو اینده تاثیر میذاره

سلام بستگی به بچه هاداره من ۲۱ ماهگی گرفتم چون بشدت ازپوشک بدش میومد و هربارمیگفتم جیش داشتی بگو دیگه کم کم یادگرفت و دستشویی بردم

سوال های مرتبط