سلام مامانا
میگم من هنوز بهداشت نرفتم
مشکلی پیش نمیاد

۹ پاسخ

برو یه پرونده باز کن

یعنی وارد سیستم بشه خود به خود میاد تو حسابمون

برو پرونده باز کن دیر شده تازه زودتر برو

من قصد دارم قبل زایمان برم

والا بمن ک ندادن بهداشت میگ دست ما نیست مسخره ها

منم نرفتم هنوز

منم هنوز باز نکردم

اگه دهک تون تا ۵ هست بازکن یسنا بده بهتون

برو پرونده باز کن الان سه ماهه طرح یسنا ماهی پونصد میدن

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان نازدونه مامان نازدونه هفته بیست‌وهفتم بارداری