۳ پاسخ

باید میرفتی مهم بود
نرفتی هم نگه دارم دومی رو برو

نه دیگه بری سونو برای چی آلان وایسا حداقل یه هفته دیگه برو جنسیت و بعد بگن حداقل
الان نیازی به سونو نداری که

کدوم غربالگری

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری