وا
برو حتما پرونده تشکیل بده هم واس خودت هم نینیت
منم واکسن نزدم الانا به هبچکی نمیزنن
ولی بری خوبه چون وزنتو میکشن قدت بعدش فشارت تبت و البته هجده هفته به بعد قلب نینیتو میشنوی
منم نرفتم
منم نرفتم میگن برای واکسن باید رفت
اره حتما امروز برو
منم نرفتم
بله باید بری
من 19 یا ۲۰ هفته رفتم دیگه
من بارداری قبلیم نرفتم این یکی ام هنوز نرفتم
منم نرفتم فردا حتما میرم
باید که نه ولی برو 😆
به نام خدا
منم نرفتم 😂
حتی نمیدونم کجاست😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.