من هنوز بهداشت نرفتم حتما باید رفت؟

۱۱ پاسخ

وا
برو حتما پرونده تشکیل بده هم واس خودت هم نینیت
منم واکسن نزدم الانا به هبچکی نمیزنن
ولی بری خوبه چون وزنتو میکشن قدت بعدش فشارت تبت و البته هجده هفته به بعد قلب نینیتو میشنوی

منم نرفتم

منم نرفتم میگن برای واکسن باید رفت

اره حتما امروز برو

منم نرفتم

بله باید بری

من 19 یا ۲۰ هفته رفتم دیگه

من بارداری قبلیم نرفتم این یکی ام هنوز نرفتم

منم نرفتم فردا حتما میرم

باید که نه ولی برو 😆

به نام‌ خدا
منم نرفتم 😂
حتی نمیدونم کجاست😐

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری