علت تلخی دهان رو کسی میدونه

۵ پاسخ

منم یبار اینجوری شدم چند ماه پیش چه ربطی داره هرکی دهنش تلخه بارداره 😐

ولی فک نکنم رابطه محافظت شده دارم

نه خدانکنه دوروزه هم تاخیر دارم

من داشتم
همش دهنم تلخ و ترش میشد
باردار بودم😐😶
البته سر پسرم اینطوری بودم...

شایدم مشکل از معده باشه عزیزم

بارداری عزیزن

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی
مامان پسته پسر🩵💙 مامان پسته پسر🩵💙 ۱ سالگی