۴ پاسخ

من بچم ۳۳۰۰ بود دنیا اومد امروز بردم وزن کرد گفت ۵ شده خوبه وزنش

دختر من سه کیلو و سی بود موقع بدنیا اومدن دوماه اول وزنگیری خوبی نداشت دوماه و نیم ۴۱۴۰ بودشیر بیومیل ای ار دکترش تجویز کزد چون رفلاکسم داشت امروز که ۵۵۷۰ بود دکتر گفت خیلی خوبه

بچه منم خوب وزن نمگیره
فولیمکس داده با شیر سوپرامیل

خوبه ک واسع منم ۳۱۰۰ بود دوماهگی ۵۳۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی