کسی تو بیمارستان مریم کرج زایمان داشته؟
راضی بودین؟❤️

۴ پاسخ

من قائم بودم

من زایمان طبیعی با اپیدورال داشتم.
میتونم بگم متوسط خوب

منم میخوام مریم زایمان کنم میگن خوبه

من سرکلاژ شدم اونجا
بخشش خیلی خوب بود رسیدگیشون، ولی از ریکاوری راضی نبودم،اهمیت نمیدادن بهت

سوال های مرتبط