۳ پاسخ

من دکترم گفت لازم نیست ساعت بگیری که چند ساعت یه بار تکون میخوره بعضی بچه ها تنبل هستن کم تکون میخورن بعضی خیلی تکون میخورن
گفت همینکه بعد غذا خوردن دراز کشیدی چندتا تکون خورد دیگه خیالت راحت باشه

وقتی غذا میخوری ب پهلوی چپ بخوابی ی ساعت ۴تا حرکت با چیز شیرین بخور

هر ساعت 4 بار عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... روزهای ابتدایی تولد