تقریبا هیچی
ی لیوان شیر محلی
هیچی
...
روزی یک وعده شیر و عسل با غذا ماست
روزی یه پیاله ماست ، دوتا استکان هم شیر پاستوریزه
خیلی کم....شیر کلا نصف فنجون میخوره.شیر خودمم هنوز میخوره ولی شیری ندارم الکی میخوره...ماست و بستنی هم کم میخوره در حد هفته ای دو تا بستنی و یکی دو قاشق ماست
ناهار ماست میخوره شیر میخوره صبح ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.