کسی پیش دکتر فرشچیان سزارین کرده

۳ پاسخ

من پیش ایشون بودم سز دم واقعا کار بلده من که خیلی راضیم

ی ذره بداخلاق هست ولی واقعا کاربلده

ارع واقعا من ک خیلی ازشون راضی بودم دوتا سزارین با فاصله کم داشتم خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان رونیسا🥹💓 مامان رونیسا🥹💓 ۸ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان نی نی کوچک مامان نی نی کوچک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری