۱ پاسخ

من سونو زده بود ۲۰ آبان سونو اخری زده بود ۲۰ +۵ ولی خب دردم نگرفت با آمپول فشار ۲۳ زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان رها،هاناجونم مامان رها،هاناجونم ۱۳ ماهگی