۱۰ پاسخ

دو سال ک حتما نده بعد اونم هر چقد رعایت کنی بهتره دیگ

والا تا سن بلوغ بهتره نخورن

تا هر سنی که می تونی جلو شکلات و کاکائو خوردنش رو بگیر

ھر از،گاھی مشکی ندارہ عزیزم

سه سالگی
من نمیدم ولی اگه مثلا بیسکوییت جمانه کاکائویی دارم میخورم میاد یکی بهش میدم،اونم میبینه تلخ یکم گاز میزنه میزاره پایین و میره دنلال کارش😁

هر وقت خواستی بدی فقط غروب یا شب نباشه

بچه رو به شدت پرانرژی می‌کنه و نمیخوابه

من گاهی میدم خیلی کم

من میدم

میشه داد .. کم ..
من میدم

دوسال

سوال های مرتبط

مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی
مامان 💗🦋elina🦋💗 مامان 💗🦋elina🦋💗 ۱ سالگی
مامان آقا کیان مامان آقا کیان ۲ سالگی
مامان کیاراد مامان مامان کیاراد مامان ۱ سالگی
مامان کیان کوچولو 🍒🐰 مامان کیان کوچولو 🍒🐰 ۲ سالگی