بیمه تکمیلی حدقل تاسقف۲۷کمکت میکنه بقیه ش بایدخودت بدی بعدش فاکتورمیدن بهمون
بغیر داروهای ک موقه سزارین مینویسن پمپ اینا رو هم
من چند روز پیش زنگ زدم پرسیدم با بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی کارآفرین گفت یه پنج شیش تومنم همراهتون باشه
بدون بیمه رو نمیدونم
ولی بغیربیمه بایدهزینه بیمارستان بدید موقه بستری میبرن وموقه ترخیص
من بیمارستان فوق تخصص بود ۴۰ یا۵۰هزینه میبرن اگه بیمه داشته باشی کمک میکنه بیمه ولی دکترهزینه خودش بردبراسزارین شد۱۸
خواهر زاده ی همسرم اونجا زایمان کرد چهار ماه پیش دو قلو داشت نزدیک ۵۰تومن دراومد با بیمه تامین اجتماعی
اگ بیمارستان تخصصی باشه هزینه میبرن اگ بیمه تکمیلی دارین نصفشوبیمه میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.