مامانا از چند هفتگی تنگی نفس گرفتین؟

۹ پاسخ

از ۴هفته🤦‍♀️
به خاطر هورمون هاست

من اوایل بیشتر بود الان کمتر شده ولی بعضی وقتا دارم

من توسه ماه اول داشتم ولی خداروشکرسه ماه دوم خوب شدم

من‌تنگی نفس نگرفتم فقط یه وقتا موقع صحبت نفس کم‌میارم باید مکث کنم هی

من گاهی شبا نفسم تند تند میشه قلبم که معمولا تند میزنه

حرکاتش چه شکلیه

از وقتی که فهمیدم شوهرم کس لیس خانوادش هست تنگی نفس گرفتم

جفتت چیه

حرکات نی نی رو حس میکنی

سوال های مرتبط

مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی
مامان رسا مامان رسا ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری