۱۱ پاسخ

باید بزاریش و پاشی کاراتو بکنی بزاری خودش با خودش بازی کنه🥰🫡

گریه نکنه و آروم باشه،اشکالی نداره
خداروشکر کن
بچه من الان چندروزه نمیخوابه فقط گریه گریه آروم نمیشه اصلا

واقعا همینجوریه

بچه منم دوساعتی بیداره اما هیچ گریه واینانمبکنه خودم گاهی دلم براش میسوزه بلندش میکنم

پریشب از ۳ صبح تا ۷ و ربع تو همین وضعیت بودیم.بابا و قل بزرگ خواب ناز.من و قل کوچیک در و دیوار و نگاه میکردیم

🤣🤣🤣

ابتدا موهاتو گوجه ای میبندی
و یک عدد نان اورده
نینی توش گذاشته
و لقمه کرده و میل بفرمایید

ماهم دقیقا همین بساط بود
گذاشتمش رو پام تاب تابش میدم ده دقیقه ای چرت زد
ولی امان ازین رفلاکس لعنتی چرت بچه مو بهم زد

دیگه باید نگاش کنی و از کاردستی خودت لذت ببری

دقیقا تو همین شرایطم موندم دیگ چیکار کنممممم
شامم نداریم😒😐💔

تصویر

وایی منم یوقتا نمیدونم دیگه چی بهش بگم🤣🤣

سوال های مرتبط