من اول اسفند زایمانمه کی بامنه؟

۱۳ پاسخ

من اول اسفندم چون دکترم داره میرع ازاین شهر زایمانمو انداخت ۲۸بهمن🫤🫤🫤🫤🫤

من دو اسفندم

من دو اسفند

منم ختم بارداریم ۳۷ هفتس ۳ اسفند

منننن😍

من دوم اسفندم

منننننننننن

من.....

خوش بحالتتت🥹😭

منم با خودتون‌( بزایونید )😂😂😂😍😍😍😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

۳ اسفندم

من من من 🤣🤣

منننن🤣

سوال های مرتبط

مامان مامان امیرحسین مامان مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی
مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی