مامانا من 30فروردین زایمانمه کی برم معاینه لگن ؟

۳ پاسخ

دکترت کیه؟

عه پس با همه زایمانمون
دکترت نگف؟
من دکترم گف بعد از تعطیلی ها برم

۳۰ فروردین طبیعی میری ؟ هفته ۳۸ معاینه میکنن

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه ۱۴ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۰ ماهگی