من هم دلم چیزای شیرین میخواد هم ترش ویار. ب جنسیت ربطی داره.؟؟

۸ پاسخ

من خیلی گوجه سبز میخوردم یعنی فقط ترشی جات ولی بچم دختربود

من اوایل بارداری انقد دوغ میخوردم بچمم پسره

نه ربطی ندارع

والا ماها اگه چیزای شیرین دوست داشته باشی میگیم بچه دختره وترشا میگیم پسره وخدایی درست دراومده تا الان 😊

نه نداره

نهههههه

نههههه

نه ربط نداره

سوال های مرتبط

مامان دلوین قشنگم مامان دلوین قشنگم ۴ سالگی