۴ پاسخ

خب اول خودتو تقویت کن خیلی هم خوبه دومی رو هم بیار

یکی بزن تو صورتت بشین سرجات بچه میخای چکار
منکه ی شکم زاییدم از ریخت و قیافه افتادم

منکه کلا عصاب ندارم همین یکیو خدابرام نگه داره بسه

منم خیلی ناراحتم که پارسا انقدر تنهاست و هیچ هم بازی نداره دور و اطرافم و خونوادم هم بچه‌ای نیست که بخوام در هفته چند باری ببرمش و با هم بازی کنن ، در کل به آینده هم که فکر می‌کنم دوست دارم که خدایا دختر هم بهم بده ولی خب واقعاً توان جسمی ندارم از لحاظ مالی اوکیم ولی از لحاظ جسمی و روحی اصلااااااا

سوال های مرتبط