منم داشتم هیچ کاری نکردم خودش برطرف شده بود
لکه بینی داشتی؟
من هماتوم داشتم.هرشب شیاف زدم
رابطه نداشتم
پله نرفتم
دستشویی فرنگی استفاده کردم
یک ماه رعایت کن جذب میشه
اگ رعایت نکنی ممکنه دفع بشه ( با لک و خونریزی )خطری ندارع ولی استرس دارع
مال من ۴۰ درصد ساک گرفته همون ۶ هفته بودم خونریزی کردم رفتم گفت جنسن سالم فقط باید استراحت کنی تا خوب بشی گفت برای دشویی فقط پاشو تا انتی که برم خداکنه رفع بشه برای دوتامون چون خیلی خطرناکه
هماتومت ۵۰ درصد از ساک رو گرفته
استراحت مطلق باش
فقط استراحت و شیاف
استراحت مطلققق ، شیاف ، مایعات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.