۷ پاسخ

منم داشتم هیچ کاری نکردم خودش برطرف شده بود

لکه بینی داشتی؟

من هماتوم داشتم.هرشب شیاف زدم
رابطه نداشتم
پله نرفتم
دستشویی فرنگی استفاده کردم
یک ماه رعایت کن جذب میشه
اگ رعایت نکنی ممکنه دفع بشه ( با لک و خونریزی )خطری ندارع ولی استرس دارع

مال من ۴۰ درصد ساک گرفته همون ۶ هفته بودم خونریزی کردم رفتم گفت جنسن سالم فقط باید استراحت کنی تا خوب بشی گفت برای دشویی فقط پاشو تا انتی که برم خداکنه رفع بشه برای دوتامون چون خیلی خطرناکه

هماتومت ۵۰ درصد از ساک رو گرفته
استراحت مطلق باش

فقط استراحت و شیاف

استراحت مطلققق ، شیاف ، مایعات

سوال های مرتبط

مامان کوچولو♡ مامان کوچولو♡ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هلنا مامان هلنا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان خرسی🧸 مامان خرسی🧸 هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه جواد💙 مامان جوجه جواد💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته هجدهم بارداری
مامان سوگل و تودلی💙 مامان سوگل و تودلی💙 هفته دهم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری