سلام خانما میشه جواب ازمایشمو ببینین بگین چیه؟

تصویر
۳ پاسخ

گلم بعد بتا 200 تکرارشم کردی چقد شده بود؟؟

- **تیروئید (TSH):** کاملاً نرمال و سالمه. ✅
- **آزمایش ادرار:** اکثر موارد عالی هستند. فقط وزن مخصوص ادرار کمی بالاست (نشانه نیاز به آب بیشتر) و مقدار خیلی کمی پروتئین دیده شده که معمولاً نگران‌کننده نیست.

Protein: Trace → مقدار خیلی کم پروتئین
تیروئیدت داره به سمت کم کاری می‌ره

سوال های مرتبط

مامان جوجه جواد💙 مامان جوجه جواد💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هلنا مامان هلنا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان دو قلوها😍❤️ مامان دو قلوها😍❤️ ۴ ماهگی
مامان جونم مامان جونم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته نوزدهم بارداری