سلام بچه ها میشه جواب ازمایشمو بهم بگین

تصویر
۲ پاسخ

ایدز‌و هپاتیتتو اینا منفیع
تیروییدتم اوکیه
عفونت خون نداری
گروه خونینتم o+

همه چیت اوکیه
فقط برای یه زن هموگلوبینت خیلی خوبه طبیعی اینجوریه یا قبلا قلیون میکشیدی؟

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه جواد💙 مامان جوجه جواد💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان خرسی🧸 مامان خرسی🧸 هفته شانزدهم بارداری
مامان علی مامان علی هفته سیزدهم بارداری
مامان نازی مامان نازی هفته شانزدهم بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری