سلام مبارک باشه حتما صدای قلب جنینو شنیدی، عزیزم چون هماتوم داری حتما باید بری پیش دکتر تا شیاف بهت بده وگرنه به لکه بینی یا خونریزی میوفتی، ولی هماتومت بزرگ نیست و جای نگرانی نداره، اگه شیافتو بزنی زود جذب بدنت میشه و کاملا از بین میره
همه چی خوبه
فقط هماتوم داری استراحت داشته باش
هم چیت نرماله و جنینت سالمه و ۱۳ میلی متره جنینت
هماتوم داری شیاف دادن بهت
خوبه خو هماتوم داری استراحت کن
خوبه فقط هماتوم داری دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.